25/2/14

DÍA DE ROSLÍA

Para celebrar o 175 aniversario do nacemento de Rosalía, o 24 de febreiro, os alumnos e alumnas do noso Centro recitan poemas de Cantares Gallegos e Follas Novas.

Lugar máis hermoso
no mundo n´achara
que aquél de Galicia.
¡Galicia encantada!
(...)


Has de cantar,
meniña gaiteira;
has de cantar,
que me morro de pena.
(...)


Vente, rapaza
vente, meniña
vente a lavar
no pilón da fontiña.
(...)


Un repoludo gaiteiro,
de pano sedán vestido,
como un príncipe cumprido,
cariñoso e falangueiro,
(...)


Teño tres pitas brancas 
e un galo negro
que han de poñer bos ovos
andando o tempo;
(...)


Nosa Señora da Barca
ten o tellado de pedra;
ben o pudera ter de ouro
miña Virxe si quixera.


Adiós ríos; adiós, fontes;
adiós, regatos pequenos;
adiós, vista dos meus ollos;
non sei cándo nos veremos.
(...)


Miña Santiña,
 miña Santasa,
miña cariña 
de calabasa:
(...)



Unha vez tiven un cravo
cravado no corazón
i eu non meacordo xa si era aquel cravo
de ouro, de ferro ou de amor.
(...)












No hay comentarios: